TH.data a.s. – účetnictví, daňové přiznání, poradenství, Praha
Kunětická 2534/2, 120 00 Praha - Vinohrady
- Taťjana Homolková – předsedkyně správní rady, daňový poradce ev. č. 3126:
+420 222 253 671
+420 602 290 061
Ing. Ondřej Homolka – člen správní rady, finanční ředitel, daňový poradce ev. č. 5822:
+420 606 272 979
homolkova@thdata.cz
Ing. Ondřej Homolka – člen správní rady, finanční ředitel, daňový poradce ev. č. 5822:
homolka@thdata.cz
Provozní doba
Pondělí: | 07:00 - 18:00 hod. |
Úterý: | 07:00 - 18:00 hod. |
Středa: | 07:00 - 18:00 hod. |
Čtvrtek: | 07:00 - 18:00 hod. |
Pátek: | 07:00 - 18:00 hod. |
Sobota: | zavřeno |
Neděle: | zavřeno |
Sociální sítě
Naleznete nás v:
Administrativní služby, Daňové poradenství a konzultace, Finance a bankovnictví, Poradenské a konzultační služby, Praha, Služby, ÚčetnictvíPopis činnosti
Společnost TH.data a.s. nabízí komplexní servis ve finanční, účetní, daňové a mzdové oblasti pro podnikatelské i nepodnikatelské subjekty, tuzemské i zahraniční.
Poskytované služby provádíme v rozsahu a šíři odpovídající všem potřebám a požadavkům klientů od řešení aktuálních jednotlivých záležitostí po kompletní outsourcing dané oblasti.
Díky našim znalostem, dovednostem a flexibilitě, pomáháme klientům snížit náklady, zvýšit výkonnost firmy a dosahovat stanovených cílů. Spolupracujeme s advokátními a notářskými kancelářemi, soudními znalci, auditory i jinými daňovými poradci a poradenskými firmami.
Daňové poradenství:
- služby daňového poradce
- zpracování a podávání daňových přiznání ke všem typům daní
- konzultace a řešení daňových záležitostí
- doporučení, rozbory a optimalilzace daňových povinností
- zastupování klienta
Účetní poradenství:
- podpora a dozor při vedení účetnictví
- doporučení a metodika účtování
- vedení účetnictví a daňové evidence
- vedení souvisejících agend
- příprava firmy na audit účetní závěrky, spolupráce s auditorem
- kontrola a rekonstrukce účetnictví
- zajištění auditu
- zastupování klienta na úřadech a při kontrolách
Personální a mzdové poradenství:
- příprava a zpracování příslušných dokumentů, formulářů a smluv
- komplexní zpracování mezd a personalistiky včetně veškeré agendy a administrativy
- personální a mzdové poradenství
- supervize mezd při zachování vašeho mzdového oddělení
- pracovně právní problematika
- zastupování klienta při kontrolách
Ekonomické poradenství:
- podpora při založení, organizaci, řízení a strategii firem
- zpracování vnitřních pravidel a směrnic
- návrh vnitřních kontrolních systémů a mechanismů, controlling
- uplatnění prvků interního auditu
- poradenství při finančním řízení firem, finanční analýzy
- zpracování business plánů
- odborná stanoviska v dané problematice
- spolupráce při zajištění financování