Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.

Henry Ford

Najdu tam
co potřebuju

Dnes je 23.04. 2024 a svátek má Vojtěch

JVS TAX CONSULTING, s.r.o. – daňová a účetní kancelář, daňová evidence, vedení účetnictví, zpracování mezd Kladno

Váňova 3180 (4. patro), 272 01 Kladno

Kontakty: 
  • 312 242 684
    603 496 943 - paní Suchá - jednatelka
IČ: 29415608
E-mail: j.sucha@volny.cz

Provozní doba

Pondělí:08:00 - 15:30 hod. (nebo dle dohody)
Úterý:08:00 - 15:30 hod. (nebo dle dohody)
Středa:08:00 - 15:30 hod. (nebo dle dohody)
Čtvrtek:08:00 - 15:30 hod. (nebo dle dohody)
Pátek:08:00 - 15:30 hod. (nebo dle dohody)
Sobota:Zavřeno
Neděle:Zavřeno

Popis činnosti

Daňová a účetní kancelář v centru Kladna s dlouholetou tradicí nabízí služby v oblasti účetnictví a daní.

Naše služby:

  • vedení daňové evidence – deník daňové evidence, kniha pohledávek, závazků, evidence majetku, evidence pro účely zákona o DPH, kontrola správnosti daňových dokladů…
  • vedení účetnictví – kompletní zaúčtování dokladů, kontrola správnosti daňových dokladů, sestavení účetní závěrky, kniha pohledávek, závazků, interní doklady, rozvaha, výsledovka, evidence majetku, evidence pro účely zákona o DPH
  • mzdy – kompletní zpracování mezd, personální agendy, pracovní smlouvy, přihlášky a odhlášky, pracovní řády, měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a OSSZ (PSSZ), roční zúčtování daně z příjmů zaměstnanců, evidenční listy, mzdové listy, vnitřní směrnice. Česká legislativa ukládá zaměstnavatelům rozsáhlé evidenční a registrační povinnosti. Mzdová oblast je velmi častým předmětem kontroly ze strany finančních úřadů, OSSZ (PSSZ), inspektorátu práce, či zdravotních pojišťoven, v neposlední řadě i zdrojem pracovně právních sporů mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci, proto je třeba této oblasti věnovat velkou pozornost
  • specializace na agentury práce
  • zpracování veškerých typů daňových přiznání a hlášení např. k dani z příjmů fyzických i právnických osob, k DPH, výpisu z evidence pro daňové účely podle § 92a) zákona o DPH, souhrnné hlášení, přiznání k dani silniční, darovací, k dani z nemovitostí…
  • daňové poradenství, písemná stanoviska k daňovým problémům, poradenství on-line (daňový poradce provádí průběžné daňové poradenství dle potřeb klienta na základě zaslaných dotazů – emailem, faxem, poštou, telefonicky). Cena je stanovena v těchto případech dohodou – měsíčním paušálem nebo individuálně dle rozsahu a náročnosti dotazu. Stálí klienti na vedení účetnictví a daňové evidence mají poradenství zdarma.
  • průběžný daňový dohled dle potřeb klienta – daňový poradce navštěvuje (zejména u větších firem) klienta ve sjednaných termínech, kontroluje zpracování účetnictví, daňové evidence v průběhu roku a řeší účetní a daňové problémy s cílem co nejlepší a nejsprávnější optimalizace daňových povinností a prevence chyb
  • odklad daně z příjmů do 30.6. – služba odkladu daně umožňuje pozdější termín splnění daňové povinnosti například z důvodu odložení platby daně na pozdější období, získání více času na kontrolu účetnictví a optimalizace daňového přiznání, ale i z důvodů organizačních a náhlých účetních problémů
  • spolupráce s právnickou kanceláří v oblasti smluv a poradenství – výhodou je vzájemné doplňování znalostí odborníků v daňové a právní problematice
  • zastupování klientů na úřadech (FÚ, ZP, OSSZ) – šetříme Váš čas a nervy
  • vlastní svoz dokladů

Mapa