JVS TAX CONSULTING, s.r.o. – daňová a účetní kancelář, daňová evidence, vedení účetnictví, zpracování mezd Kladno
Váňova 3180 (4. patro), 272 01 Kladno
- 312 242 684
603 496 943 - paní Suchá - jednatelka
Provozní doba
Pondělí: | 08:00 - 15:30 hod. (nebo dle dohody) |
Úterý: | 08:00 - 15:30 hod. (nebo dle dohody) |
Středa: | 08:00 - 15:30 hod. (nebo dle dohody) |
Čtvrtek: | 08:00 - 15:30 hod. (nebo dle dohody) |
Pátek: | 08:00 - 15:30 hod. (nebo dle dohody) |
Sobota: | Zavřeno |
Neděle: | Zavřeno |
Sociální sítě
Naleznete nás v:
Daňové poradenství a konzultace, Kladno, Poradenské a konzultační služby, ÚčetnictvíPopis činnosti
Daňová a účetní kancelář v centru Kladna s dlouholetou tradicí nabízí služby v oblasti účetnictví a daní.
Naše služby:
- vedení daňové evidence – deník daňové evidence, kniha pohledávek, závazků, evidence majetku, evidence pro účely zákona o DPH, kontrola správnosti daňových dokladů…
- vedení účetnictví – kompletní zaúčtování dokladů, kontrola správnosti daňových dokladů, sestavení účetní závěrky, kniha pohledávek, závazků, interní doklady, rozvaha, výsledovka, evidence majetku, evidence pro účely zákona o DPH
- mzdy – kompletní zpracování mezd, personální agendy, pracovní smlouvy, přihlášky a odhlášky, pracovní řády, měsíční přehledy pro zdravotní pojišťovny a OSSZ (PSSZ), roční zúčtování daně z příjmů zaměstnanců, evidenční listy, mzdové listy, vnitřní směrnice. Česká legislativa ukládá zaměstnavatelům rozsáhlé evidenční a registrační povinnosti. Mzdová oblast je velmi častým předmětem kontroly ze strany finančních úřadů, OSSZ (PSSZ), inspektorátu práce, či zdravotních pojišťoven, v neposlední řadě i zdrojem pracovně právních sporů mezi zaměstnavatelem a zaměstnanci, proto je třeba této oblasti věnovat velkou pozornost
- specializace na agentury práce
- zpracování veškerých typů daňových přiznání a hlášení např. k dani z příjmů fyzických i právnických osob, k DPH, výpisu z evidence pro daňové účely podle § 92a) zákona o DPH, souhrnné hlášení, přiznání k dani silniční, darovací, k dani z nemovitostí…
- daňové poradenství, písemná stanoviska k daňovým problémům, poradenství on-line (daňový poradce provádí průběžné daňové poradenství dle potřeb klienta na základě zaslaných dotazů – emailem, faxem, poštou, telefonicky). Cena je stanovena v těchto případech dohodou – měsíčním paušálem nebo individuálně dle rozsahu a náročnosti dotazu. Stálí klienti na vedení účetnictví a daňové evidence mají poradenství zdarma.
- průběžný daňový dohled dle potřeb klienta – daňový poradce navštěvuje (zejména u větších firem) klienta ve sjednaných termínech, kontroluje zpracování účetnictví, daňové evidence v průběhu roku a řeší účetní a daňové problémy s cílem co nejlepší a nejsprávnější optimalizace daňových povinností a prevence chyb
- odklad daně z příjmů do 30.6. – služba odkladu daně umožňuje pozdější termín splnění daňové povinnosti například z důvodu odložení platby daně na pozdější období, získání více času na kontrolu účetnictví a optimalizace daňového přiznání, ale i z důvodů organizačních a náhlých účetních problémů
- spolupráce s právnickou kanceláří v oblasti smluv a poradenství – výhodou je vzájemné doplňování znalostí odborníků v daňové a právní problematice
- zastupování klientů na úřadech (FÚ, ZP, OSSZ) – šetříme Váš čas a nervy
- vlastní svoz dokladů